Nu ai reusit sa slabesti cu nici o dieta ? Ai raspunsul aici!


Acesta nu este nici primul si nici ultimul text care il vei citi despre diete!

Cate diete ai incercat?

Ai mai mancat dupa ora 20:00? Majoritatea nutritionistilor recomanda sa nu mananci dupa ora 18:00. Dar, daca termini munca intre 17:30 si 19:00 sansele sa nu mai mananci dupa ora 18:00 sunt egale cu 0. Este imposibil! Trebuie sa ajungi acasa, uneori inainte sa faci si niste mici cumparaturi si ulterior sa si gatesti cina pe care urmeaza sa o savurezi.

Ai renuntat la portiile duble de mancare si tot nu ai reusit sa ajungi la greutatea dorita?

Pastele fainoase nu mai sunt considerate masa principala a zilei?

Ai reusit sa faci o lista a dietelor incercate mai mare decat numarul la camasa?

Daca raspunsul tau este da la una dintre intrebarile de mai sus, consider ca a venit momentul sa iti spun adevaratul “secret” al unei vieti sanatoase si fericite.

Pe parcursul ultimilor ani am observat rezultatele dietelor practicate de persoanele care ma inconjoara. “Post” lunar pentru a slabi, dieta Dukan, dieta disociata, prafuri de toate felurile care promit ca inlocuiesc mancarea sanatoasa gatita acasa… toate sunt inutile.

Adevaratul secret consta in schimbarea stilului de viata in mod permanent nu doar pentru o perioada de timp. Efectul Yo-yo este atat de adevarat pe cat este de crud.

Cand Vrajitoarea mea a mers la nutritionist sfatul sau a fost clar. Mese dese si mici. Acum o ora ai mancat un mar, peste doua ore mai mananci o para si asa ajungi in final la masa de pranz sa fii aproape saturat. Stomacul are timpul necesar de a digera mancarea pe care o introduci si arderile la nivelul stomacului se realizeaza intr-un mod sistematic si normal.

Inteleg perfect ideea acestui sfat nutritional si consider ca lipsa unei perioade de aplicare este partea ce mai importanta al lui. Pentru cat timp ar trebui sa mananci in acest fel? Nelimitat! Daca iti creezi un nou stil de viata bazat pe o alimentatie sanatoasa insotita de efort fizic sustinut vei observa rezultate! Nu astazi, si garantat nu intr-o saptamana. Aceste schimbari nu le realizezi pentru a arata bine in 4-5 luni cand vei merge pe plaja si doresti sa nu iti mai sugi burta. Aceste schimbari le faci pentru a te simti mai usor, mai sanatos si pentru arata bine de acum inainte si cat timp iti vei pastra obiceiurile.

Stii acel moment cand faci un selfie si toata lumea din poza zici ca a mancat un copil de 5-6 ani? Asta pentru ca ai gasit tu o dieta pe care o practici de mult timp si nu doresti sa o impartasesti cu cei din jurul tau.

Ai inceput sa consumi suplimente nutritive, biscuiti fara gluten, batoane proteice sau shake-uri proteice in loc de supe si fripturi?

Daca ai avut rezultate de durata si ai fost multumit de ce nu ai impartasit si cu persoanele apropiate secretul tau? Pentru ca tu vrei sa arati bine pe plaja. Tu, doar tu, si in mod garantat TU!

Exista o singura practica din nutritia sportivilor pe care vreau sa ti-o recomand cu cea mai mare placere. O adevarata nutritie sportiva nu ignora hidratarea constanta. Personal umblu in mod constant cu o sticla de apa dupa mine. Hidratarea constanta ajuta la eliberarea toxinelor din organism si imbunatateste organismul pornind de la piele pana la organele interne. Apa este considerata sursa vietii!

Pentru a transmite tuturor acest mesaj foarte important despre hidratare as imparti pliante informative cu sticle de apa, sau sticle de apa cu eticheta informativa cu sfaturi nutritive si pentru imbunatatirea hidratarii.

Pentru o campanie sanatoasa pentru promovarea hidratarii corecte consider ca cea mai buna abordare este cea directa atat prin presa scrisa, prin pliante cat si prin filmulete publicitare care sa informeze mai mult decat sa promoveze produsul. Din vorba in vorba sunt sigur ca toata lumea va ajunge sa poarte in geanta o sticla de apa. De ce? Pentru ca este uda.

Acesta a fost articolul final pentru competitia Superblog 2015 prin care va invit sa mai beti o gura de apa atunci cand a mai trecut o ora.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *