Cool-aborare! 1


 

Nimeni nu a auzit pana in acest moment de Cool-aborare. Acesta este un termen nou, creat de mine din dorinta de a evidentia pozitiv colaborarile pe care un blogger le poate realiza.

Vreau in aceasta seara sa va spun: posibilitati, metode de cool-aborare si recompense.

Voi incepe cu finalul, deoarece asa cum se stie prea bine, nimic nu motiveaza omul (bloggerul) mai mult decat recompensa muncii depuse.
Recompensele sunt de trei feluri:

-Recompense in natura(produse, reduceri, servicii oferite gratuit)

Nu crec ca exista blogger care sa nu isi doreasca cool-aborari cu firme conexe cu domeniul blogului personal prin care sa obtina produse gratuite sau…o reducere pentru excursia de vis pe care o planifica de cateva luni…sau hosting gratuit?

-Recompense financiare(Bani, bani, bani…)

Acest tip de recompensa a dat nastere unor conflicte online datorate subestimarii valorii unui articol. In final, oricine se poate subestima sau supraestima.

-Si…cel mai important RECOMPENSELE MORALE(Psihologice)

Personal, consider ca recompensa morala este cea mai placuta din cele trei. Ea se obtine din constientizarea actiunii corecte si drepte moral fata de terte persoane. Simpla placere interioara obtinuta dintr-o colaborare poate fi cea mai buna recompensa. O recomand ca doza lunara sau saptamanala. O puteti servi cu o garnitura de cititori dornici sa ajute, dornici sa afle adevarul si sa se implice in actiune.

Asadar, sa va spun despre recompensele mele. Vizionarile de filme (vor fi pentru totdeauna cea mai importanta recompensa), si banii sunt momentan singurele beneficii clare si palpabile rezultate din Cool-aborari. Multi bloggeri au realizat deja colaborari cu diverse firme de la care primesc produse in faza de testare sau pentru a le promova(as fi dispus dar, pana in acest moment nu am avut ocazia)

Metode de COOL-aborare:

-De scurta durata(realizarea unui articol pentru bani sau produse)

 

-De lunga durata(testare de produse sau fan al firmei care poate beneficia de reduceri, participarea la intalniri de presa si acces la cele mai noi aparitii in domeniu)

Cool-aborarea de durata este de preferat atat pentru companie(deoarece stie ca rezultatele in urma actiunilor sunt garantate) cat si pentru blogger(deoarece stie ca cititorii sau sunt „cultivati” in domeniul despre care le povesteste si vor aprecia noutatile oferite),

Asa ajungem la ultima categorie din acest articol:

Posibilitati!

Am denumit-o posibilitati deoarece pentru a se concretiza in oportunitati sunt necesare actiuni din partea partilor.

Posibilitatile sunt oriunde in jurul nostru. Ca bloggeri putem alege sa promovam afaceri sau persoane locale atat din interes propriu cat si pentru a face o fapta buna. Putem cool-abora cu frizeria preferata si vom ajuta la evolutia ei in cartier.

„Creditul” pe care il avem fata de cititorii nostrii nu este nelimitat. Nu iti poti minti cititorii si nu le poti recomanda produse slabe si care nu merita testate sau achizitionate. Vei fi taxat. Orice persoana care a citit despre un produs si in urma testarii persoanle a ramas cu un gust amar se va intoarce cu siguranta pentru a se plange si fata de ceilalti cititori.

Increderea fata de cititori se obtine foarte greu si trebuie sa avem atat dedicatie cat si responsabilitate fata de ceea ce scriem.

La fel ca la un Credit Bancar, daca o companie respectata se va mandri cu un articol redactat de tine sau te va mentiona in articole sau anunturi proprii vei obtine o reputatie. Un grup de persoane care iti va respecta opinia, un credit rapid.

La fel cum cursul valutar urca si scade, la fel si numarul cititorilor fluctueaza in functie de cum sunt tratati. Daca le oferim materiale calitative, vor veni! Daca le oferim materiale de mana a doua care le pot obtine si din alte surse, sansele ca cititorii sa ramana fideli sunt foarte mici.

O reputatie se cladeste intr-o noapte dar poate fi distrusa intr-o jumatate de ora. Sau, altfel spus: Indiferent de cati bani ai obtinut din credit, daca pica valuta pierzi totul.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Un gând despre “Cool-aborare!

  • Valentin Anghel

    Este un mare plus faptul că ai sporit jocul de cuvinte – credit bancar, credit moral şi cool-aborare! Foarte bună abordarea, se vede că ești un blogger cu experiență!
    Mulțumim pentru articol și mult succes!